måndag 25 januari 2010

Vilken dag!

Spenderat dagen mitt ute i bushen (Riddarhyttan). Fick till en bra intervju och är nöjd. När jag kom hem till Västerås med sina 120 000 invånare istället för 600 sa jag till mig själv "tack och lov för att jag bor här!". Men en helt klart mysig dag trots allt!

Nu är jag supertrött. Var iväg och storhandlade så kylen är fylld åter igen. Tänkte dra till gymmet men energin svek mig så gick och hämtade ut mitt paket från h&m som kom idag! Tyvärr så gillade jag varken sporttröjan eller sandalerna och sporttoppen var för stor (!). Så måste skicka tillbaka och även byta sporttoppen! Byxorna satt bra och den lilla sommarklänningen också! Ge mig sommar nu.

Imorgon är vi "lediga" och jag ska sova ut! Ja, iallafall till 08.30. Nu har mina smärtor under foten kommit tillbaka också. Det kanske är en hälsporre trots allt...

Bild: vardguiden.se

1 kommentar:

nathalie. sa...

Ja det är säkert lättare att hitta på saker om man är ifrån stan, så är det ju alltid :)