fredag 26 februari 2010

26 februari, fredag

Fredag nu igen! Härliga känsla.

Glömde att berätta att jag fyndande lite på bokrean igår! Köpte två böcker för 59 kr. Sjukt värt. Det blev Livet är en fest skriven av Adele Parks och Sanningen om diamanter av Nicole Richie. Ska börja läsa lite mer hade jag tänkt, men först ska jag ta mig igenom Elsas mode av Sofi Fahrman som jag fick i julklapp.

Trevlig kväll på Cornetto igår med lite käk, prat och skratt. Sedan blev det bio som helt klart är sevärd!

Nu är klockan lite över 11 på förmiddagen. Blir gym snart med Kristoffer, sen ska vi gå på stan... och förmodligen köpa något nytt till mig. Hehehe. Skulle verkligen behöva förnya min garderob en aning. Känns som att jag använder samma kläder dag ut och dag in. Aldrig något nytt och fräscht!

Dags att hoppa i träningskläderna.
mellanrum




Bilder från Google.

1 kommentar:

Emelie sa...

Åh dom har jag också hemma, ganska bra alla tre. :D Allt bra med dig annapanna? :) puss