lördag 27 februari 2010

Like!

Jättemysig fredagkväll! Tack Linn för den goda maten, och sällskapet kunde inte varit mindre bra. Roliga lekar hade vi också! Synd att den slutade som det gjorde för min del (NEJ, jag däckade inte, jag fick ont i magen och var tvungen att gå hem...). Mer såna kvällar! Min tur att fixa snart tycker jag! Det kommer, det kommer.

Idag, lördag, blir det nog en sväng på stan. Vill köpa något nytt. Hittade inget igår, men då fanns så lite tid också. Och var helt slut i fötterna. Hm, hoppas hoppas.

Nu ska jag göra mig i ordning! Ikväll kommer familjen, och imorgon åker vi till SÄLEN!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ja det får du ta och göra, får passa på i bilen på väg till sälen ;) Det är bra med mig också, lite bakis idag bara ;) Ha så kul i sälen, åk lite för mig också! ;)

linn sa...

tack själv! :)