lördag 13 februari 2010

Helg!

Blev en heldag i skolan igår. Från 9 till 15 satt jag, Linn och Karin bänkade framför datorna i ljudlabbet och pysslade med våra intervjuer/miljöljud. Jag blev klar! Okej, lite amatörigt men skitsamma. Det får bli bra.

När jag kom hem blev det mer eller mindre att byta om, sen begav sig jag och Kristoffer till gymmet på Rocklunda. Blev ett hårt träningspass, för mig då. Mage, triceps och kondition (på cykeln!). Har ont i armarna idag. Haha, magen med för den delen. Sen åkte vi buss in till stan, gick till ICA, hyrde film och köpte frukt. Var hemma vid 20.15 ungefär, så det var bara att ställa sig och laga mat. Blev tacos! Hur gott som helst. Sen vid 22 slog vi på filmen. Vi orkade bara se halva, sen dök vi i säng. Somnade direkt. Jag var helt slut i hela kroppen!

Idag är det lördag. Ett 90-minuters träningspass väntar vid 15. Innan det blir det bara lugnt!

Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer: