söndag 14 februari 2010

Be my Valentine!


Mysigt. Dock tycker jag inte att man endast ska visa sina kärlek denna dag på år. Men visst kan man bry sig lite extra, och ägna en extra tanke? Än vad man gör alla andra dagar om året!

Jag köpte ingen present i år. Men, det jag gjorde var att köpa lite extra god frukost. Jag gjorde ciabatta i ugn med salami och brie och sen drack vi färskpressad apelsinjuice. Det var mysigt att äta god frukost framför reprisen av melodifestivalen. Sen ungefär nyss sa Kristoffer att han gömt en present till mig... så jag fick fråga om fågel, fisk eller mittimellan och sen fick jag gå på jakt. Sen fick Kristoffer säga om det brändes eller inte... Till slut hittade jag ett litet paket innehållande ett jättefint underklädesset i färgen päronglass! (som Kristoffer själv valde att döpa det till, hehe).

Snart blir det lunch ute i Hökåsen. Sen ett träningspass!
Glad alla hjärtans dag på er, mina vänner!


Inga kommentarer: