måndag 15 februari 2010

Vardagen?

Min vardag brukar inte innehålla så himla roliga grejer. Positivt det lät nu då.. Nej, men har inte så mycket att berätta då jag oftast spenderar mina dagar hemma framför datorn med plugget. Eller bara sitter hemma. Har varken lust eller pengar att springa runt på stan eller göra något annat. Haha. Gud vad deppigt, men nej, verkligen inte! Jag trivs rätt bra i min tillvaro.

Det som finns att berätta eller att tala om, eller det jag gör utanför hemmet är att spendera min tid på Friskis. Ja, träning alltså. Vilket för mig är viktigt. Jag har kommit på att jag måste ha träningen i mitt liv för att må bra. Annars blir jag deppig, sur och irriterad på det mesta! Just nu när jag haft min inflammation i foten blev det en veckas uppehåll vilket för mig känns skitjobbigt. Jag har nu smygstartat, eller smyg och smyg... men i fredags körde jag ett gympass iallafall. Sen har jag kört pass utan hopp och studs! Det känns bra att vara på rätt spår igen.

Nu sitter jag och dricker kaffe och funderar på vad resten av dagen har att erbjuda. Jag har nämligen pluggat klart för idag. Sitter i min mysdress nu och gör absolut ingenting. Jag kanske ska ta tag i mig själv och göra något vettigt istället för att sitta här och ordbajsa? :)

Önskar att min kaffekopp såg lika inbjudande ut!

Bild: Google.

Inga kommentarer: