tisdag 16 februari 2010

Varning för gnäll

Nu kommer ett gnäll och klagoinlägg. Så om du inte vill lyssna på gnäll. Sluta läs nu!

Jag ska ännu en gång beklaga mig över min fot. Hur länge har jag vilat nu från hopp? Två veckor. Har det blivit bättre? Kanske lite, men inte TILLRÄCKLIGT! Jag står inte ut längre. Jag vill också ut och springa långt utan att få ont och vara tvungen att avbryta. Jag vet att jag kan men jag borde inte för det kanske bara blir värre och tar längre tid att återhämta sig. Jag får abstinens. Ska jag behöva sitta i denna jävla soffa i flera veckor nu? För att jag inte kan träna det jag vill. Jag kan säga er att till slut kommer jag skita i foten och göra allt som gör att det bara gör ännu ondare bara för att jag vill! Jag vill inte vila!

Hoppas min fot läser det här så den fattar vilka problem den faktiskt ställer till med! Hehe.


DÄR har jag ont!

1 kommentar:

karolin sa...

Anna, jag kom o tänka på eran himla spenatsoppa, haha!!! Blev så sugen att du nog måste skicka receptet så jag kan göra det i helgen! Hoppas allt är bra trots ond fot. kramis