tisdag 30 mars 2010

31 mars

Jag tror att jag drabbas av denna sommartid. Jag är så trött! Det är en ren pina att pallra sig upp på morgonen, uäh.

Idag, skola till 12. Därefter kursvalsinfo, dags att söka inför hösten snart...

Igårkväll runt 20.45, gick jag och Kristoffer ute på en powerwalk. På en timme! Helt slut i kroppen efter det. Vi gick från stan, igenom gideonsberg, till haga och genom malmaberg och därefter tillbaka mot stan. De sista 20 minutrarna hade man önskat att man hade en bil. Haha! Sedan kom en tjej och köpte ett sängbord av mig, 250 kr rikare! Yey!

Vi var även iväg och storhandlade. Så nu är kyl&frys fylld med grejer igen! Skönt.

1 kommentar:

Fanny sa...

Har ont på utsidan/undersidan av foten.. helt klar överansträngd!men nu börjar det släppa.. Så ska testa springa nästa vecka.. :) hur mår din fot?