onsdag 31 mars 2010

31 mars

Imorgon är det lurar-dagen. 1 april. Det är april. Min månad. :) Idag är det bara 10 dagar tills jag fyller år. Men jag vet inte om jag längtar.. jo, bara efter presenterna. Men att fylla år är väl egentligen ingenting man direkt längtar efter längre. 22 år. Ja, tiden rullar på...

Idag hade vi lektion på förmiddagen. Kul med lite aktivitet på lektionerna! Sedan var det kursvalsinfo, lite kluven över valen, men något jag ser fram emot är praktiken! Måste bara se till att hitta en plats.. dags att leta nu. Jag vill definitivt hamna på en redaktion!

I övrigt.. när jag kom hem så chillade jag i soffan i typ en timme. Sen blev det mat. Fyllda paprikor med tacoköttfärs, till det sallad. Gott. Sen blev det ett medel-pass på friskis! Riktigt kul. När vi kom hem gick jag och Kristoffer på promenad, det regnade...

Nu är jag trött. Vad gör ni ikväll?
mellanrum

Gammal bild

Inga kommentarer: