söndag 7 mars 2010

Bittra #¤%% människor!

Här om dagen när jag och Kristoffer skulle ta bussen till gymmet skulle vi ta buss nr. 19. Då kommer buss nr. 16 och stannar och tror att vi ska hoppa på. Dörren öppnas och Kristoffer ställer en fråga: hej, går denna buss till Rocklunda? Busschaffören slänger en djup suck, hyttar med armen, stänger dörren och gasar iväg. Svarar inte ens på frågan. Jag antar att den hyttande armen var svaret.

Vad är det för fel på människor? Är det så svårt att vara trevlig? Människor i detta land har en sån tendens att vara otrevliga och så jävla bittra! Så fort sommaren kommer, det blir lite varmt så hejar folk falskt och glatt. När de sedan under vintern blir bittra. Efter denna gång tänkte jag: JAG ska aldrig bli så där jävla bitter! Hur kul kan denna persons liv vara egentligen när det största problemet är köra in på busshållsplatsen och öppna en dörr! Jag kan bara skratta åt det, haha. Jävla bittergubbjävel!

Inga kommentarer: