söndag 7 mars 2010

Söndag, 7 mars

En lugn söndag. Lite eftermiddagskaffe hos Karin är väl egentligen den största händelsen idag.

Eller ja, jag var iväg på ett skivstång/spinpass på 90 minuter också! Det var riktigt pepp och jag hade mycket energi så det gick riktigt bra. Till middag var vi lata och köpte spicy mat. Nummer 14, stekta nudlar med kyckling och kött samt grönsaker. Det var gott.

När jag var påväg till gymmet ringde jag mamma. De skulle iväg och äta på Millenium, en riktigt bra restaurang i Höllviken som har typ den godast fonduen! När jag sitter och vänta på att få gå in på passet skriver mamma sms "Nu har jag beställt en plankstek. Är du avundsjuk?". Ja, ibland saknar man att bo hemma... och få äta god mat ute. Nu får man minsann nöja sig med hemlagat. Fast idag lyxade vi till det!

Berättade jag föresten att jag och Kristoffer var på restaurang i fredags? Vi firade 3 år tillsammans. Vi gick till Di Spagna. Vi åt kräfttoast till förrätt och åt en jättegod pastarätt till varmrätt. Det var helt underbart gott! Jag rullade ut från restaurang sen.. Vi drack även en sjukt stor öl till maten så att man nästan blev lite rund om fötterna! Jättemysig kväll iallafall. Love.

Imorgon ska jag få träffa en ortoped! ÄNTLIGEN. Hoppas att han har något vettigt att säga. Jag vill inte ha smärta mer! :)
mellanrum

Bjuder på skräckfilms-Anna, dagen till ära!


Inga kommentarer: