måndag 8 mars 2010

Jag räknar ner från och med idag

Ortoped idag, i Enköping. Det var en överansträngning/inflammation. Så nu blir det diclofenac i två veckor, ingen löpning och inga hopp. "Du får hålla dig till spinning" som läkaren snällt påpekade. Nedräkning tills jag får ta mina första löparsteg... kunde inte ha längtat mer! Men skönt att veta vad det var och ha fått "medicin". Dags att köpa nya träningsskor igen också då...

Fick även träffa min söta vän Lisa som även fyllde år, dagen till ära! Det blev en mysig fika/lunch på Bullen (mysigt fik i Enköping som inte ens heter Bullen, utan numera Wikmans, som förut hette Boulevard och därifrån fick sitt namn Bullen... ja nu vet ni det). Jättekul att ses, synd att det blir så sällan!

Imorgon väntar en start på hektiska veckan. Högskoledagarna och massa plugg. Och klämma in träning och livet mittimellan. Ska se hur det går. Nu ska jag mer eller mindre dyka i säng och vänta på Kristoffer som är iväg och lirar poker ikväll.
mellanrum


Bästa Lisa på Valborg för 4-5 år sen kanske?

Inga kommentarer: