söndag 21 mars 2010

Moody

Jag förstår knappt varför jag envisades med att sätta foten utanför dörren idag. Jag säger bara SKIT, vilket skit! Nu kommer det ju ta ännu längre tid tills detta är över. Jag förbannar vädret idag.

Vi har fräscht hemma igen. Dammtussarna är borta, kök & toalett skiner. Like! Vi var iväg på IKEA en sväng, köpte lite nya ljus. Snart ska jag iväg till friskis. OCH vi har bil idag. Så, tack och lov för att slippa gå! Det rimmade!

Vet inte om jag har berättat detta... eller om jag får berätta. Jo, det borde jag få. JAG SKA TILL LONDON! Min bästa Kristoffer gav mig en resa dit i födelsedagspresent och inte nog med det, jag ska få shoppa vad jag vill! Hur söt? Jag vet att jag inte fyllt år än, men han frågade om datum och vad som passade bäst i och med skola. Åh.. underbart. 21 april åker vi! Är borta till den 23! En mysig visit ska det bli. Bästa Kristoffer <3 Hihi. Ska bli hur kul som helst.

Har fler roliga nyheter. Min kusin ska gifta sig! Så himla roligt. Och eftersom han är lite "småkändis" i och med alla musikaler han vart med i, skulle det inte förvåna mig om det kom någon rolig kändis på bröllopet! Wihu.

Och sen.. 5 juni åker vi till Tunisien! Blicka framåt Anna, snön är snart ett minne blott!
mell

1 kommentar:

Anna sa...

Åh bästa presenten ju!:)

Haha, angående mjölken så kan jag bara säga att om jag och Emil flyttar ihop så blir det definitivt HAN som får stå för den utgiften. Å andra sidan kommer nog jag få stå för alla inköp av kaffe..med all rätt!