måndag 22 mars 2010

Mums!


Ursäkta den sneaky-bilden. Nyss tryckt i mig en sallad från Vivaldi med räkor och fetaost. Den satt fint i kistan. Med vitlöksdressing! Jag kommer helt klart rapa vitlöksdressing i två dagar nu... Jäklar alltså.
mellanrum
Innan salladen blev det ett träningspass! Jag har idag ätit klart "medicinen" som jag fick av ortopeden för två veckor sen. Jag gav mig på löpbandet med mina nya supersulor från Stadium, det gick riktigt bra faktiskt! 20 minuter blev det... jag vet att det var lite långt att börja med men det gick ju så bra! Inte ens ont nu efteråt! Wiehu! Hoppas hoppas det håller i sig nu.
mellanrum
Annars har jag skrivit klart en analys idag. 15 000 tecken blev det! Sjukt stolt att jag fick ihop det. Nu är det bara en liten rapport kvar, på cirka 1½ sida. Redovisning sen, och sedan kursavslut!
mellanrum
Nu ser jag fram emot fredag då mina "gamla" vänner från Enköping kommer hit. Blir käk på Spicy förmodligen och sedan sällskapsspel/mys/skvaller. Himla trevligt! Och just ja, torsdag längtar jag till också... 25 mars alltså, som betyder cash!

1 kommentar:

Karin W sa...

Men du längtar inte till lördag =( =(