lördag 24 april 2010

24 april

Godmorgon!

Stockholm igår med Kristoffer. Blev några plagg rikare! Har inte tagit kort och orkar inte visa.. hehe. Men kan säga att jag köpte flera snygga plagg från H&M, sjukt mycket bättre urval i Stockholm. Blev två kavajer, en klänning och en skjorta, och sedan tre par strumpbyxor från Kappahl. Alltid nödvändigt!

Igårkväll blev vi bjudna på tacos hemma hos Isabelle, jättemysigt var det. En lugn kväll och var helt trött när jag kom hem vid 23.30. Dyk i säng!

Nu ska jag snart cykla iväg till friskis. Ikväll får vi se vad som händer. Förmodligen lugnt...

2 kommentarer:

Maddlur sa...

Så en hiss på skärpet alltså! :) Tack! Jag har haft det på mig hela dagen och nu tycker jag att det börjar kännas helt okej faktiskt... :)

Emelie sa...

Hihi tack så mycket :D Det känns jätteskönt, men nu är jag bara nervös över att den ska vara ful ;) Men då får vi försöka tvinga dem att tapetsera om ;)