torsdag 22 april 2010

Vilovecka

Eftersom jag blev sjuk i tisdags har jag inte kunnat träna på tre dagar. Och, ja, har lite halvt abstinens, men samtidigt kände jag att kroppen behövde en rejäl viloperiod när jag kört på ganska rejält hela vintern. Sen att jag varit sjuk är ju förstås en anledning, jag tänker minsann inte börja träna en dag för tidigt. Jag ska bli frisk först! Shit, vad klok jag är... hehe.

Eftermiddagslektion idag. Intressant! Handlade om sociala medier. Visste ni att 350 mijoner människor är medlemmar på Facebook? Ganska fascinerande faktiskt!

I övrigt har jag jobbat ikväll! Tjänat lite extra cash inför den fattiga inkomsten vi får i slutet av maj. Vad tänker CSN med egentligen? 4000 kr i slutet av maj? What's up med det liksom?

Imorgon ska jag och Kristoffer besöka huvudstaden! Blir lite shopping, mest på jakt efter en klänning till det kommande bröllopet (ja, alltså min kusins bröllop!). Men kan ju lika gärna passa på att hitta lite snygga och fräscha vårkläder också. Vi får se om jag hittar något. Enligt erfarenheter från tidigare Stockholmsbesök har jag kommit hem med en billigt linne från H&M för 69.50:-, ungefär.. Och sen dagen efter hittar jag mer eller mindre en ny garderob på stan här i Västerås! Ja, det visar sig.

På kvällen bjuds det på tacos hemma hos Isabelle. Vad har ni för fredagsplaner?

1 kommentar:

Nathalie. sa...

men så trist :( Kommer ni kunna åka senare då? Det är ju det som är så tråkigt om man tagit ledigt och sen bara måste sitta hemma och glo när man skulle varit iväg och haft det roooligt.