söndag 18 april 2010

Mornin'

18 april. Vaknade upp med att solskenet trängde igenom persiennerna, synd bara att mitt huvud höll på att sprängas av huvudvärk. Och nej, jag var inte ut igår. Vätskebrist skulle jag tippa på, jag är alldeles för dålig på att dricka vatten!

Nåja, nu har jag ätit lite frukost. Ägg, knäckebröd och te. Jag och Kristoffer har diskuterat huruvida vi kommer till London eller inte. Kom fram till att vi ännu inte kan avboka eller boka om. Vi har nämligen checkat in online på flyget, vilket betyder att vi inte kan omboka resan. Vi kan heller inte ansöka om att få tillbaka pengar eftersom vårt flyg ännu inte är inställt. Så vi får lov att vänta. Dock har vi kommit fram till att båda kan veckan efter, så vi hoppas på det isåfall, om vi inte kommer iväg denna vecka. :)

Idag väntar ännu en lugn dag. Blir nog en sväng till Kajens fik senare för deras underbara sallad. Premiär för i år! Blir nog en promenad senare också, fast nu har det ju börjat mulna på igen? Aja, vi får se. Ikväll blir det träning iallafall!



Hehe, hittade en gammal bild från sommaren 2008, då vi var i Köpenhamn. Ge mig brännan tillbaka tack!

Inga kommentarer: