lördag 17 april 2010

Terasspremiär!

Lördag!

Igår var det terasspremiär på Pluto. Vi var där redan 20.30 för grillbuffé och fördrink. Riktigt gott var det. Hade väldigt trevligt och träffade även på älskade Lisa. Så det blev dans hela kvällen! Jag mår prima idag, valde att ta min sista cider runt 23-tiden, vilket resulterar i att man är fräsch dagen efter. Gillas! Tänk om man alltid hade ett sånt sunt förnuft... hehe.

Jag såg ut såhär igår! Bilden är från Karins födelsedagsfest men jag såg nästan exakt likadan ut igår. Genomskinligt, nya trenden, gillas det också. Fotograf: Karin såklart.


Idag är det är lugna gatan för min del. Blir en sväng till solen snart och därefter ett träningspass på friskis! Angelica och Anders, bästa kombon! Senare ikväll vet jag inte vad som händer. Blir nog en lugn och skön lördagskväll.
mellanrum
Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: