söndag 11 april 2010

Söndag!

11 april. 22 år. Och det känns ingen skillnad! ;)

Var iväg till Uppsala idag och hälsade på mormor. Känns konstigt att träffa henne när hon inte är sitt "riktiga jag". Om man kan säga så! Men tror att hon uppfattade att jag var där, för hon log och klämde min hand extra hårt. Speciellt när jag sa hejdå. Fick mer eller mindre slita loss mig, hehe! Söta mormor.

Nu har mamma&pappa åkt hem också. Känns tråkigt för helgen går så fort. Men vi ses om några veckor igen! Och innan det ska jag och Kristoffer till London. Shopping och mys! Längtar.

Nu är det snart dags för station/medel. Kul det ska bli! Sedan väntar plocksallad som blev över från igår med mammas egna vitlöksdressing och currydressing. MUMS!

1 kommentar:

Anonym sa...

lägg ut recept på hennes dressingar :)