lördag 10 april 2010

Underbar

Hade en alldeles underbar födelsedag! Tack alla som förgyllde den.

Dagen började med en promenad och lite intervallträning med Kristoffer. Helt ärligt en helt perfekt dag på dagen! Jag kände mig pigg och fräsch hela dagen! Sedan runt 10.30 kom mamma&pappa över och jag och mamma började styra med maten. Vi bjöd på plocksallad. Hur gott som helst blev det! Sen kom min moster, kusin, Alicia & co och Kristoffers familj. Det åts och dracks.. Till efterrätt blev det mammas rulltårta med grädde, hallon och blåbär!

Det jag fick var (förutom mammas&pappas present i fredags... läs tidigare inlägg) ännu en present av mamma&pappa! De var och köpte en blender åt mig! Så nu ska här tillagas smoothies på hög nivå! Sedan fick jag presentkort på Kicks och Gina Tricot av Sebastian & Marielle. Min favoritparfym av Anki&Erik. Av moster, kusin och co fick jag 600 kr! Hur perfekt?! Jag är skitnöjd med allt!

Sedan när gästerna hade åkt chillade vi lite här hemma. Sedan gick vi ut och åt på Limone! Helt underbart där också. Blev en bruschetta med mozarella, vitlök, parmaskinka till förrätt och sedan pasta med oxfilé, champinjoner och vitlök i gräddsås till varmrätt. Mums! Efter middagen hade vi ingenting planerat, men vi bestämde oss till slut att gå till Strike! Det fanns en bana ledig, så det var ju helt perfekt. Blev bowling i en timme... Pappa vann såklart. Haha! Kvällen avslutades runt 23-tiden och jag hade en, som tidigare sagt, en helt underbar dag!

Tack även för alla gratulationer!

Idag blir det en tripp till Uppsala, för att besöka mormor. Hoppas, hoppas att man kan få lite kontakt. :) I eftermiddag sen måste jag faktiskt plugga.. (suck!) och sen träning ikväll.

Ha en fin söndag! Vädret går ju inte att klaga på!



Ett år äldre? Syns det? Hehe...

Inga kommentarer: