torsdag 20 maj 2010

Jag har svårt att förstå!

Igårkväll runt 21.30 satt jag mig på balkongen, det var cirka 18 grader varmt. Skönt, men lite kyligt i luften. Hade bara linne på mig. Då slog det mig. Jag kan inte förstå att vi hade uppåt 20 minusgrader här i vintras, balkongen var täckt av cirka 1 meter snö och jag trodde aldrig att det skulle bli sommar. Men nu är den här, varmare än någonsin... Jag är helt förundrad över att det kan vara 18 grader varmt klockan 8.00 på morgonen. Jag säger bara en sak: UNDERBART!

Igår blev det vilodag från träningen. Var trött i kroppen och kände mig seg efter en heldag i skolan. Blev istället en 40 minuters powerwalk med Kristoffer på kvällningen. Hur skönt som helst.

Idag väntar eftermiddagslektion och innan det, iväg till citypraktiken. Fixa nya p-pills!

Ha en jättebra dag! Ut i solen vettja!

Bästa kombon på sommar. Chips och öl!

Inga kommentarer: