torsdag 20 maj 2010

Torsdag!

Imorgon fredag... underbart! Veckorna bara susar förbi. Snart är skolan över för denna termin och jag har avslutat år 2 på högskolan. Hjälp, snart måste man bli vuxen på riktigt!

Nåja, lika underbart väder idag som nämnt. Gick bra på Citypraktiken, sedan hamnade jag på stan en sväng.. blev ett par solbrillor och en ring (H&M). Sedan eftermiddagslektion i skolan... :)

När jag kom hem var det fullt ös hemma hos oss, typ. Eller ja, tvn var på högsta volym (hockey!). Kristoffer och hans två vänner satt på balkongen i bara shorts med en varsin öl. Blev erbjuden rosévin men jag tackade snällt nej, för jag skulle på träningspass! Iväg på träningen, hade dåligt med energi idag men det kändes skönt efteråt iallafall.

Sedan var hem, fullt ös fortfarande. Jag lagade linssoppa. Den blev okej. Runt 20.00 drog sig grabbarna iväg och så kom Karin till mig. Vi har suttit på balkongen tills nu! 23.00 och lika varmt hela tiden typ, underbart. Vi drack ett varsitt glas rött och åt melon. Och spanade på facebook.

Nu är det hopp i säng. Imorgon ska jag plugga. Kom ihåg att jag sa det nu...

Inga kommentarer: