torsdag 13 maj 2010

Regn!

Gud vad det regnar! Men det är riktigt varmt i luften...

Nyss varit iväg på fika med Fanny. Riktigt trevligt! Jag kom inte vidare som ledare men jag ska köra på som satan nu i sommar och höst och söka igen. Jäklar vad jag ska spinna ;) Det känns sjukt bra och jag tror att jag kommer utvecklas och bli en ännu bättre om jag kör på nu! Taggad!

I övrigt var jag iväg på ett puls/bas pass i förmiddags. Det var kul! Sedan har jag tvättat lite och grejat. Ikväll blir det nog lugnt.. Kanske en film eller så! Tänkte göra fyllda paprikor ikväll, med tacoköttfärs. Lite sallad till det, gott!

Blev taggad på att springa också, men nu regnar det så fruktansvärt så jag får se hur det blir.



Mums!

Bild från Google.

1 kommentar:

Gabriel sa...

Mums paprika med tacofylling, det låter inte helt fel hörru!