onsdag 2 juni 2010

HAPPY

17 timmar återstår. Sedan har jag SOMMARLOV. Hörde ni? Sommarlov. Det känns underbart. Ja, visst.. jag ska läsa två sommarkurser på distans, men jag kan lägga upp min tid precis som jag vill. Är det sol, då steker jag, är det regn, då pluggar jag. Det är min plan. Annars lägger jag pluggtiden till kvällarna. Hur skönt?! Och csn kommer rulla in på kontot precis som det ska ;) Kan vart det bästa beslutet jag gjort på länge alltså, att läsa sommarkurser. För vem tusan vill sitta och häcka på ett 9-5 jobb varje dag, heeela sommaren? INTE JAG. Det kommer jag få nog av ändå tills jag är 65.

Nåväl. Dagen har erbjudits kritik och beröm. Vi ska göra om lite på utställningen och det känns sådär. Men, får helt enkelt ta det med en nypa salt... Imorgon ska rapporten skickas in. Försökte idag, men MDH:s sketna Blackboard funkar ju absolut inte. Imorgon har vi iallafall redovisning i den andra kursen, där har vi faktiskt kommit upp med nya koncept på ett nytt system, mycket bättre än Blackboard. Intressant att se allas olika koncept. Och fika ska vi få.

Nu ska jag sova, så det snabbt blir morgon och sommarlov. Iiiiih!



Såhär glad kommer jag vara imorgon!

Inga kommentarer: