torsdag 3 juni 2010

SOMMARLOV!

VILKEN KÄNSLA! Jag tror knappt att jag förstått att jag faktiskt fått sommarlov. Har varit så hektiskt senaste veckorna och även idag. Så jag måste nästan vänta tills jag ligger på playan i Tunisien med en paraplydrink och känna efter. Nyp mig i armen! Någon?

Haft en underbar dag. Mamma&pappa har kommit! Hur kul är inte DET? Och efter vi slutat skolan kom Sofie på att vi skulle gå till systemet, köpa en varsin cider och sätta oss på bryggan och bara njuta. Det gjorde vi. Det var underbart. Allting känns underbart.

Snart läggdags. Imorgon är det kusinens student i Uppsala, jag ska få träffa mormor och på lördag morgon beger vi oss. Till Tunisien. Nyp mig i armen igen snälla!


Bild från Grekland sommaren 2008.

2 kommentarer:

Karin W sa...

Sur du ser ut, haha!

Fanny sa...

Underbart!!! :D ha så härligt i utlandet, kram