onsdag 30 juni 2010

Onsdag

Sista juni idag. Tiden går fooort. Lite för fort!

Idag har varit mulet här nere i Höllviken, rätt varmt dock. Men jag och mamma tog bilen till Trelleborg och tittade lite. Hittade två par shorts, ett par blommiga i tunt tyg som går att ha till stranden, och ett par svarta lite mer "fladdriga" som nästan ser ut som en kjol! Like.

På eftermiddagen var vi iväg till Köpenhamn, hämtade lite öl och annat. Jag köpte två öl, varav 1 liter var! Alltså, en vanlig ölburk med 1 liter öl i. Hur coolt? Sjukt stora... Kanske till och med kan hålla att "jag ska bara dricka en öl". Hehehe. Nåväl, ikväll fick jag med pappa ut och springa! Gick finemang, blev en 3 km. Blev sedan en god fisksoppa med saffran som mamma lagat, yum!

Imorgon väntar stranden! Fint väder hoppas vi på. Ja just det, appropå att Hultsfredfestivalen lägger ner... Tråkigt för dem som köpt biljetter, givetvis. Men helt ärligt bryr jag mig inte ett dugg om själva festivalen. Jag förstår inte riktigt tjusningen med att ligga i ett lerigt tält i flera dagar och vara full och bakis på samma gång. Nej, usch. Vad tycker ni?



Jag & sötaste Lisa

Inga kommentarer: