fredag 2 juli 2010

2 juli

Sommar och sol. Värme. Jag njuter till MAX! Dessutom, idag. 2 juli. Kristoffer och jag, 3 år och 4 månader. Tiden går fort när man har kul.. Love you long time.

Spenderat dagen nere på stranden, var lite disigt. Och blåste en hel del, så jag var lite frusen emellanåt. Harskit, som pappa valde att utrycka det! Hehe. Ikväll åt vi god currygryta och sedan begav vi oss, iallafall mamma, pappa och jag iväg till "Sill och nubbe" som stället heter, tog en öl, njöt av solnedgång, därefter hojjen hem. Ta vara på dagarna, har jag sagt till mig själv hela våren. Så nu ska jag för tusan göra det också!

Funderar på en hemvisit nästa helg, får se hur det blir. Men vore skönt att få byta lite kläder, kolla om jag fått någon viktig post (eller inte...). Blir nog en kortis isåfall. Kanske 4 dagar max, sen beger jag mig nog söderut igen. Och förhoppningsvis följer Kristoffer med också!

Imorgon väntar stranden igen.


Foto: Sampa. Från Midsommar i år.

2 kommentarer:

Karin W sa...

Skriv att du vill hem för att du saknar mig!!!!

Fanny sa...

Men TACK! :D
DU verkar ha det skönt nere i södern..