torsdag 8 juli 2010

Vässan

Tillbaka i Västerås... ja, iallafall för 6 dagar, sen bär det av igen! Hihi.

Resan hem var en upplevelse. Flygresan gick fint, sen var det att vänta på bussen i typ en timme. Vi kom ungefär 15 minuter med bussen, sedan började bussen koka. Vi fick stanna och invänta en annan buss, som kom efter cirka 30 minuter. Dessa 30 minuter spenderade jag i bussen med att slå ihjäl kanske 15 bromsar som invaderade bussen när busschaffören öppnade dörrarna... Vi stod någonstans mellan Märsta och Sigtuna vilket betyder, ÅKER, flugor, bromsar, ja.. allt. Nåväl, vi kom säkert hem sen iallafall, ungefär 45 minuter försent.

Sen packade jag upp. Försökte plugga lite men blev så omotiverad så tog bussen ut till Hökåsen. Där har jag tittat på grabbarna som kaklat badrum, haft trevliga pratstunder med Anki och ätit mig mätt på glass.

Imorgon, fint väder? Isåfall väntar sol för min del! Annars antar jag att jag måste ta tag i tråkigheter, som plugg. Eh, eh, eh.

Inga kommentarer: