tisdag 6 juli 2010

Shopoholic'

Denna goding blev min för ett par dagar sedan. Hur nice? :)

Sedan blev jag några slantar fattigare efter lite shopping på Entré i Malmö. Hittade tyvärr inga bra bilder på kläderna, så det får komma senare. En jeansshortsdress, ett romatiskt ljusrosa linne och rosa jeansshorts från Mango, en kjol från Gina Tricot, två BHar och en klänning från H&M och två tröjor från Monki, allt detta för cirka 1000-lappen och dessutom, allt på rea!

Idag är det tisdag. På torsdag beger jag mig hemåt Västerås för lite "catching up". Saknar alla mina vänner! Och Kristoffer såklart. :)

För cirka en timme sen kom jag och pappa hem från en löprunda, blev 4,5 km ungefär. Dagsformen var sååå mycket bättre än i lördags. Skillnad! Nu ska jag laga salami- och briepaj eftersom både mamma&syrran slutar jobbet sent.

Inga kommentarer: