onsdag 18 augusti 2010

Check!

Tvättning och storstädning, check! Skönt att få det gjort. Hade ingen som helst lust att städa... men nu är det gjort, och det känns hur skönt som helst.

Nu ska jag snart göra lunch. Det blir laxfilé med fetaost och sedan något till.. får se vad jag har lust med, hehe. Sedan ska jag ner på stan och fixa ett par saker som jag totalt glömt bort att jag skulle göra igår. :) Imorgon bär det av mot Göteborg och Liseberg tillsammans med Kristoffer, Sebastian och Marielle. På fredag beger vi oss ännu längre söderut till mina föräldrar i Höllviken! Ska bli riktigt nice. K, S och M åker hem på söndag, men jag stannar några dagar till för att ta farväl av underbara Höllviken... Sedan flyttar mina föräldrar till Stockholmsområdet! Me likeeeey.

Nåja, dags för lunch! Ska nog hinna med ett träningspass i eftermiddag också.. vore skönt.

2 kommentarer:

Crille sa...

Läs denna polismans insändare:

tinyurl.com/2v7outv

Läs även de svidande vidräkningarna med politikerna:

www.korta.nu/jc

Emelie sa...

oj ska de flytta upp hit, vad kul för dig att få ha dem lite närmare :) Har din pappa fått nytt jobb eller? :) Puss