måndag 2 augusti 2010

Fabulous!

Gav mig iväg, all by myseeeelf (don't wanna beeee, all by myseeeeelf...), till IKEA idag vid lunchtid. Jag vandrade omkring därinne, hittade inte riktigt det jag sökte, nya gardiner och kuddar till sovrummet. Så det blev två nya tekoppar med fat, en burk, en karaff, en tavelram och en ny badrumsmatta, vår har blivit så skabbig och det går heller inte bort i tvätten.. (ska sluta sminka mig på den vita mattan). Nåväl, när jag kom hem slängde jag i mig lite lunch och begav mig ner på stan på jakt.

På Indiska fann jag det jag sökte. Vårt sovrum har varit väldigt svart&vitt och jag kände för att det behövde få lite färg. Så det blev turkosa gardiner, turkosa kuddar med guldmönster och fyra nya lyktor, dessa självklart också i turkost! Blev väldigt ljust och fräscht i sovrummet. Det finns lite saker som jag behöver köpa till, bland annat några ljus och kanske någon mer kudde, men det är definitivt en stor skillnad redan nu! Skönt! :)

Nu har jag precis ätit en halvgod middag bestående av tonfisk och keso blandat och en broccoligratäng gjord på lättmjölk. Ja, ni kan ju tänka er! Det smakade inte alls nå vidare, men man tager vad man haver och proteinrikt var det ju iallafall ;)

Nu är det träningspass som väntar tillsammans med Karin, Angelica och Gabriella. Men jag smiter dit i förväg och springer på bandet! Sedan blir det gym!

1 kommentar:

Anna sa...

Den kommer i november tror jag. Alldeles för lång väntan!