måndag 2 augusti 2010

Work out of the week

Ja, tänkte eventuellt börja med att uppdatera om veckans träning som varit. Inte minst för att ni ska få ta del av det utan också en påminnelse till mig själv ibland, och jag kanske kan se något som bör ändras på för att uppnå det jag vill med min träning!

Så, alltså, förra veckans träning såg ut såhär 26 juli - 1 augusti.

Måndag 26: Medelpass 60 min
Tisdag 27: Löpning 30 min
Onsdag 28: Skivstång 60 min
Torsdag 29: Medel/intensivpass 60 min
Fredag 30: Medelpass 60 min
Lördag 31: Promenad/powerwalk på band 30 min
Söndag 1: Promenad till Rocklunda och hem, 40 min (?)

En ganska bra kombination va? Jag har lyckats hålla matintaget väldigt bra denna vecka också. Mycket proteiner och lite mindre kolhydrater, dock tillräckligt för att jag ska orka med träningen! Helgen blev dock lite mer godsaker, fest på lördagen och lite fetare mat, men man ska ju leva också!

Idag ska jag nog ta mig iväg till ikea!

1 kommentar:

Karin W sa...

Tycker jag absolut att du ska börja med :D bra att hålla koll på sig själv om inte annat!