tisdag 3 augusti 2010

Inredning, milen, bio

Där har ni min dag på tre ord. Hehe. Plugg? Nej, det blev inget av det idag. Jag hade helt enkelt ingen lust.

Jag begav mig ner på stan vid 11, hittade tre fina turkosa kuddar till, till sängen. På Lagerhaus. Vart superbra! Sedan köpte jag faktiskt med mig en vivaldi-sallad hem, lite extra energi inför milen som stod och väntade bakom dörren. Vid 15 åkte jag till Karin på Rocklunda, åt mellis. Vid 18, ungefär, begav vi oss ute på milsrundan! Jag dog typ efter 4 km, men kom snabbt tillbaka, sedan dog jag igen typ mellan 9-10 km, men kom snabbt tillbaka. Och det gick suveränt bra för att sammafatta det hela! 1 timme prick tog det. Jag är supernöjd! Bra kämpat av oss Karin! Mina ben har redan halvdött, så imorgon kommer jag inte ha det skönt. Haha, men det är SÅÅÅ värt det!

Ikväll vart det bio med Fanny och Karin. Det blev Inception såklart, denna film alla talar om, och som är så himlaaa bra. Och ja, den var riktigt grym! Se den. Trevlig kväll, trevlig dag. Nu ska jag och mina halvdöda ben dyka i säng!



Jag tror inte att mitt leende kommer vara såhär stort imorgonbitti... hehe.

1 kommentar:

Karin W sa...

HAHA klart du kommer vara så glad!! Glad i hjärtat för att du klarade det!