onsdag 4 augusti 2010

Regn, regn, regn

Det har varit regn varenda dag sen vi kom hem från Skåne. Alltså, varenda dag! Om det inte spöregnat har det åtminstone kommit en skvätt. Sommaren är slut? Det känns så. Men jag hoppas ändå inte. Jag skulle helst av allt önska att någon snäll själ bjöd iväg mig till något varmare land, eller åtminstone att Sveriges väder får en drastiskt ändring. Nu börjar jag bli less på regnet, trots att jag njutit lite av det då jag fått så mycket gjort i hemmet.

Nåja, gilla läget får man göra. Idag står tvätt på schemat. Ska nog försöka plugga lite också. Kan vara skönt att få det gjort! Bara två uppgifter kvar i dator-kursen, sen, öveeer!

Mina ben känns idag kan jag säga. Dock inte så illa som jag trodde! Träningsvärk har jag, lite halvt lam är jag också i benen. Men, det blir nog ett styrkepass på gymmet idag. Får se när bara.


Resultat av löpning igår: vattenblåsa på yttersidan av trampdynan, hur lyckas man med det?

1 kommentar: