torsdag 5 augusti 2010

Jag är knasig

Senaste dagen, dagarna har jag haft lite ångest. Jag har känt mig rätt ensam, jag har känt att jag bara vill komma bort. Och jag har känt att jag bara kämpar och kämpar, men inte kommer någon vart. Att jag vill komma bort beror nog på den sämsta sommaren som kommit nu, alltså vi har haft det underbart fint... men den senaste veckan har regnet ösit ner, jag har suttit i lägenheten och bara... suttit, känns det som. Men det har jag inte. Jag har egentligen fått jättemycket gjort här hemma! Rensat, städat, tvättat, köpt nya saker till sovrum... Och det är ju bra givetvis. Men jag skulle bara vilja åka bort, imorgon typ. Spelar ingen roll vart, bara bort. Jag gillar att vara ensam, det gör jag. Men sen när jag väl är ensam, kan jag vara ensammast i världen typ... Ja, det är konstigt hur man är.

Nåja, idag har jag, Kristoffer och Sebastian lunchat på stan. Vi var sedan på IKEA senare och tittade lite på grejer. Vi åt mat på IKEA också.. köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt för 16 kr. Helt okej pris?!

Nu ikväll var jag och Kristoffer ut och sprang. Vi sprang till Rocklundaspåren (kanske 1 km?) och sedan gav vi oss in i 5 km-spåret. Dock fick Kristoffer problem med foten/fötterna så vi fick avbryta efter 2,5 km. Sedan gick vi hem. Så blev kanske 3,5-4 km iallafall? Det var skönt med lite endorfiner och lite ensamtid med Kristoffer, det känns som att det var evigheter sen?! Trots att vi bor ihop.. ja, det är rätt mycket nu, helt enkelt, vi har knappt träffats på två veckor! DET är galet. I love him.


Och, sist men inte minst, mamma fyller år idag! Var det 35 år du fyllde, eller var det omvända siffror? Hehe. Men stort GRATTIS till världens bästa mamma!

Inga kommentarer: