onsdag 4 augusti 2010

Hur vill ni träna?

Jag är en sucker för svett! Nu lät det kanske lite perverst. Men, det jag menar är att jag vill att svetten ska spruta när jag tränat, (gärna inte när jag inte tränar... hehe). Jag har prövat yoga två gånger för att försöka gilla det, men tyvärr. Jag gör det verkligen inte. Visst, man blir varm, men flåset finns inte där, och inte svetten jag vill åt heller. Jag vill ha pulshöjande träning vilket innebär att svetten sprutar! Därför gillar jag träning med tempo. Jag älskar löpning, jag älskar svettiga spinningpass, gärna en kombo med skivstång innan, jag älskar medel & intensivpass.

Vad gillar ni för slags träning? Pulshöjande och svettigt? Eller lugnt men jobbigt?
mellan
Bild: Google's bildsök.

4 kommentarer:

Karin W sa...

PULS OCH SVEEEETT

K sa...

SVETTEN SKA SPRUTA; ANNARS KAN MAN VARA HEMMA :)

Emelie sa...

jag gillar också att svettas, annars känns det inte som att man gör någon nytta på gymmet ;)

Fanny sa...

Blod svett och tårar.. ;)