onsdag 11 augusti 2010

Onsdag, 11 augusti

Jag kom på mig själv att jag inte uppdaterade er om veckans träning, alltså förra veckans träning. Det höll ju länge? Hehe.. Äh, får helt enkelt köra igen på söndag. Det värsta är att jag typ glömmer bort vad jag kört i början av veckan ;) Nåja..

Idag blev lite ihopskruvande av garderob hos Kristoffers föräldrar, därefter ikea. Jag är verkligen stammis där nu för tiden... Sedan var vi lata och köpte hem lite käk från ICA maxis delikatessdisk. Grillade kycklingspett, het aioli, pesto och vitlöksbaguette. Inte att glömma så köpte vi en mycket smakrik ost som hette Birger Jarl. Det var himla gott. Men jag blev så fruktansvärt mätt... Det var nästan så att jag rullade fram. Vi kom till gymmet, tanken var att gymma, men råkade se att det skulle börja ett intensiv-pass om 15 minuter, så jag tog chansen. Det var roligt! Men fick håll och kunde knappt ligga på magen för att jag var så mätt (jag vet, det är INTE bra att träna så snabbt inpå maten... speciellt inte ett intensiv-pass. korkat!). Jag tog mig iallafall igenom det, sedan gick jag in på gymmet, och blev kvar till stängning typ, alltså en timme till...

Nu ikväll har jag varit på ICA och hämtat ut mitt paket från TopFormula som kom idag! Wiehu. Sedan hade ToppHälsa dimpit ner i brevlådan... så jag har att göra. :)
Kristoffers födelsedag igår vart föresten också väldigt lyckad! Maten blev supergod, gjorde en kasslergratäng med ris och sparris och en god sallad till. Sedan tårta till efterrätt, en jordgubbstårta. :)
mellanrum
Ser en aning mupp ut, trots det, så ser den allt lite somrig ut...

Inga kommentarer: