torsdag 12 augusti 2010

Sveeeeett!

Var på ett grymt jobbigt, men otroligt kul spinningpass ikväll. Det var så fruktansvärt jobbigt. Jag har aldrig svettats så mycket under min livstid! Helt ärligt. Det droppade från hakan på mig liksom... Ni som känner mig vet att jag nästan aldrig blir svettig i ansiktet, dock i nacken och på ryggen. Men detta, mina vänner... Herregud säger jag! Svetten sprutade, det fanns inte en torr fläck på hela mig. Haha! Mycket härlig känsla.
mellanrum
I övrigt idag har det inte skett mycket. Jag tvättade lite på förmiddagen, och gjorde klart en uppgift! Äntligen. Har bara en uppgift kvar som ska in den 29 augusti, så ingen brådska.. Men ska ta tag i det med denna veckan. Eller kanske nästa... haha. Får se!
mellanrum
Nu är jag väldigt slutkörd och trött, så jag intar soffläge hela kvällen!

Inga kommentarer: