lördag 14 augusti 2010

Snabbis

Hinner uppdatera er en snabbis innan det är dags för mig att gå på medel/intensivpass! Imorgon är det vilodagen på denna vecka. :)

Igår blev det lite gym på dagen, åkte sedan och storhandlade lite. Åt lunch/middag vid 16, så det blev lite konstigt med tiderna. Jag och Kristoffer bestämde iallafall att vi skulle utnyttja det fina vädret, så vi gick till pitchers och tog några öl och lite nachos. Sedan gjorde Karin oss sällskap också, i sin nya fina frisyr! Hihi. Det var himla trevligt iallafall.

Idag åt jag goood frukost. Blev müsligoda bröd med leverpastej och västeråsgurka! Stort glas färskpressad apelsinjuice och ett ägg. Mätt! Nu ska jag som sagt bege mig iväg strax... Idag är det lördag! Det betyder galej! Vad ska NI göra idag?!

1 kommentar:

Karin W sa...

hihih nya frisyren OCH en gratis öl ;)