måndag 6 september 2010

Godkväll

Ikväll började Biggest Loser, som är myyycket kul. Man blir sugen på att träna när man ser dem kämpa!

Idag har vi haft lektion i muskelfysiologi, riktigt intressant faktiskt. Många roliga termer, he he. Ikväll vart det gymträning med Karin och Gabriella, gick riktigt bra faktiskt! Åter igen drack jag mitt äppel-pajte ikväll, så gott! Kristoffer är nere och hjälper familjen med flytten, imorgon bär det av mot Norrtälje. Woho!

Just det ja, veckans träning... Kommer här:

Måndag: Skivstång 60 min
Tisdag: Löpning och intervaller 40 minuter
Onsdag: Promenad och station/medel 115 min (totalt)
Torsdag: Löpning med friskis 60 min
Fredag: Vila
Lördag: Löpning 28 minuter
Söndag: Station/medel 75 min

Härlig träningsvecka med bra mix, lite mer styrka denna vecka, ska jag försöka med iallafall. :)

1 kommentar:

N sa...

muskelfys låter ju faktiskt roligt :D