tisdag 7 september 2010

Nya inköp

Började morgonen och förmiddagen med att tvätta och städa. Var klar vid lunch, hoppade in i duschen, käkade lunch och chillade lite.

Gick ner på stan efter lunch i jakt efter något nytt. Men tycker inte alls att affärerna har något speciellt just nu, så får allt vänta lite längre in i hösten! Men, på stadium hittade jag två träningslinnen för 99:-/st. Hur bra?! I fina färger dessutom, jag som bara har en svart träningsgarderob!
m


Turkost linne från Reebook, jätteskön kvalité och i tunt tyg, jättefint på!





Soc. Bilden gör inte färgen rätt, men det är iallafall korallfärgat med jättesmå rosa och svarta fyrkanter. Jätteskön kvalité!
m

Nu ikväll gav jag mig ut, tillsammans med Karin, på en löprunda. Blev 7,5 km på 45 minuter. Så det gick riktigt bra! Nu ska jag bara slappa i soffan med... ja, ni vet nog vad jag tänker skriva. Äppelpaj-te såklart!

Inga kommentarer: