söndag 26 september 2010

Lördag&söndag

Gårdagskvällen var jättetrevlig. Det blev förkaka hos mig tillsammans med 9 tjejer (!). Lite lek, skratt, prat, dans, nostalgi-musik med mera. Jättetrevligt! Vi avslutade på pluto (som var ok) och sedan valde några andra att dra vidare till BMB, men då valde jag att slänga in handduken! Tack tjejer :)

Idag är det söndag. Den förtjänta huvudvärken har smugit sig på. Fast helt ärligt har smärtan i min tumme tagit över. Haha. Ni vet min mongo-nagel efter garderobsdörren för typ 1,5 år sedan? Ja, den sitter kvar. Och smärtan kommer och går. Men det är bara att gilla läget ;)

Idag hoppas jag att det blir en tripp till typ Erikslund eller nåt. Skulle veeerkligen vilja titta på soffbord! Så jag hoppas att vi får sno bilen ett tag och åka iväg... ;)

Vad har NI för söndagsplaner? Deg i soffan?

1 kommentar:

Lisa sa...

Det där med soffbord är riktigt klurigt, letat lääänge nu! Hoppas ni hittade nått röven ;)