torsdag 14 oktober 2010

14 oktober'

Blev en seeeg morgon imorse. Var heeelt slut i kroppen! Lite mer styrketräning denna veckan än vad de varit förut, så förmodligen därför. Bestämde mig snabbt för att vila idag.

Vid lunch gick jag och Kristoffer till skolan och pluggade lite träningsfysiologi. Tenta nästa fredag. Gick rätt bra faktiskt! Tur att Kristoffer är ett plugghuvud och kan nöta med trögskallen (jag) ibland ;)

Sedan var jag iväg på en kort fotolektion med Karin! Hehe, har jag lärt mig lite om ISO och vitbalans och annat, aldrig mer "auto", eller hur var det? hihi.

Ikväll har jag och Kristoffer powerwalkat i ett kyligt, mörkt och höstlikt Västerås. Mysigt. Sedan vart det solarieöarna. Underbart skönt eftersom att man var frusen. Nu är jag lite hungrig, men har som vanligt INGENTING gott i kylen... suck. Haha!

Har ni haft en bra dag?

2 kommentarer:

Karin W sa...

hehe nä aldrig mer auto ;)

Fancy sa...

Har haft en toppen dag! :D kram!