onsdag 20 oktober 2010

:(

JÄKLA tur att jag kopierade mitt inlägg innan jag publicerade, för att det blev FEL. BRA DAG JAG HAR!!! ELLER INTE.

Talet gick bra! Bara så ni vet. Min ångest gick rätt snabbt över.

Körde cirkelfys idag, seg i musklerna och lite halvt otaggad. Kände mig inte alls bra under passet heller för den delen, tjock & ful. Sen kommer vi till affären, och ska handla.. och ja, vad händer... det som absolut inte får hända och när det dessutom står hundra människor bakom i kön. "KÖP MEDGES EJ" med stora bokstäver. Ja, jag har sagt det förr... ska ni råna någon, så råna inte mig! Då blev man ju gladare också... ELLER INTE. Så nu vet ni alla att jag inte har några stålar. KUL.

I övrigt då. Ingen bra kväll. Hoppas ni har en bättre sådan. Hörs imorgon.

1 kommentar:

Röven sa...

Men raring, fyfan vad surt. Men om det hjälper så kan jag säga dig att det händer vääldigt ofta när man sitter i kassan att det står köp medges ej (speciellt i slutet av månaden ;). Jaa as bra att börja med en halvmara, nu är ju Göteborgsvarvet tyvärr redan fullt :( Men jag o hill har nog tänkt kolla över det hela. Haha! Puss <3