torsdag 21 oktober 2010

Men ja, tack!

http://blogg.svd.se/maratonbloggen?id=20992 - läs detta inlägg! Go Ulrika säger jag också!

Det tycker jag är heeeelt rätt. Det skulle aldrig falla mig in att åka och träna utan smink! Jag tar alltid på mig mascara, lite solpuder och rouge när jag ska träna. Om jag inte haft smink under dagen sitter det ju givetvis kvar, men om jag varit hemma hela dagen så sminkar jag mig självklart. Jag vill känna mig fräsch när jag tränar, även om jag kommer svettas! Jag vill inte lukta svett och ha fett hår, jag vill se fräsch ut, för då presterar jag mycket bättre! Jag ogillar till och med när nagellacket är bortskavt i kanterna, för då känner jag mig ofräsch. Helst vill jag även ha mina favorit-träningskläder, för då känner jag mig också som bäst!

Hur är ni när ni tränar?

3 kommentarer:

Karin W sa...

ja det inlägget var grymt! hehe. vi är likadana. tvättar håret innan träning ibland t.o.m :)

kul att vi diskuterade detta igårkväll haha

Hillman sa...

Jag håller med! Man vill ju känna sig snygg & fräsch! :) Sen tycker jag att det är mycket roligare och mer inspirerande att träna i snygga träningskläder t.ex. Det gör mycket för självkänslan och man känner sig starkare! Kram!

Emelie sa...

jag tränar med flottigt hår och osminkad ;D däremot är jag ganska noga med att ha snygga träningskläder ;)