måndag 11 oktober 2010

Löparskor

Jag köpte ett par nya löparskor i vintras, ett par adidas, som är riktigt sköna, men, jag har inte alls trivts i dem, de är sköna att gå i, men känns inte alls bra i löparspåret! Jag har tidigare haft två par löparskor av märket asics och dessa har varit helt gudomliga, så jag har kom underfund med att, det är asics jag ska ha!

Så, idag var jag och familjen på TeamSportia här i Västerås, och jag hittade ett par! Fick rabatt också, eftersom jag är funktionär på Friskis! Gilla skarpt. Och inte nog med det, jag fick dem av mamma (bortskämd jag är ;). Hennes kommentar var "jag tycker att det är så bra att du tränar, så jag uppmuntrar och betalar". Tack Mamma! De hade kostat 1299:-, men eftersom jag fick rabatt fick vi betala 909:-. RIKTIGT bra för ett par BRA löparskor!



ASICS GEL-1150 W heter modellen. Gillar det orangea! :)

Inga kommentarer: