tisdag 2 november 2010

Mörker

Jaaa, vilket jäkla dystert väder det är! Helt grått och trist. Klockan är 15.37 i skrivande stund och det är typ mörkt ute! Kan vara mysigt ibland, men ibland inte. Bävar över att november i år kommer bli som november förra året, typ 3 soldagar på hela månaden.

Funderar på kvällens träning! Jag är supersugen på att springa, men nu är det typ mörkt så nja, det vill jag nog inte längre (får skylla mig själv som inte gav mig ut tidigare...). Sen funderar jag på intensivpass, men kom på att jag inte har någon cykel för tillfället. Gymmet kanske det blir... jag får se.

Nu ska det lagas nyttig köttfärspaj!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vadå vad är intesivpass? behöver man en hoj? :D berätta!

Lisa sa...

Hahaha jaa, haha! Jag bah; vafan cyklar dom ute lr? ;D Ah men kul med såna där jympa-pass!´, finns inte på a3 :( Jaa men jag tänkte om jag tränar så kanske förkylningen kommer lite fortare, haha. För sen har jag inte tid o va sjuk ;) bra tänk, eeh! PUSS söt.