måndag 1 november 2010

Ny vecka!

Veckorna bara rullar på... vart tar alla dagar vägen?

Idag var det slutredovisning i träningsfysiologi. Skönt att bli av med den kursen. Den har faktiskt inte varit som jag förväntat mig. Att liksom ha tre lärare som mer eller mindre inte tränar alls längre och dricker ett glas vatten innan ett gympass?! Hallå? Vart kommer eran kunskap ifrån? Man vill ju ha en förebild som står där och föreläser! Och ett glas vatten innan ett gympass, det är ju helt galet? Snacka om nedbrytning!

Nåja... var på ett spin-pass ikväll. Phiew! Riktigt pepp och kul var det. Kristoffer var med också. Kul!

Nu sitter jag i soffan och dricker rabarber/vanilj-te. MUMS!



Bild: Google.

2 kommentarer:

Fanny sa...

Jag tycker att ni ska spinna med mig i morrn.. ;)

Lisa sa...

Duktig du är röven :D Okej men vart får man tag i det där celsius? verkar lite läskigt ju :P heheh. Är så opepp på o träna just nuuu, hjälp :( PUSS