tisdag 9 november 2010

Praktik

Första dagen är avklarad. Pju! Började med att jag kom 30 minuter försent, lyckat. Nåja, det gjorde inget och jag kan inte rå för SJs tekniska fel som sker precis HELA TIDEN. Inte bitter.

Kastades in i arbete på en gång. Skriva, skriva. Gick bra! Fick även göra äkta praktikant-arbete. Nej, inte brygga kaffe... men skära papper i smart maskin!

Nu har jag landat i soffan. Klockan är 20.18. Kom igen nu SJ, låt tåget gå i tid i fortsättningen. (Not gonna happen).

I helgen är det allt för hälsan-mässan, och DET, ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Vilken protein använder du dig av? använder du det även efter motionspass/löpning? vore kul med svar :)

Anna sa...

Hej Anonym! Vem är du? :)
Om du menar proteinpulver så använder jag just nu Whey Complete från Nutritech. I smaken banan! Jag gillar den verkligen :) Brukar variera dock och pröva olika hela tiden! Jag brukar dricka en shake efter ett träningspass eller när jag känner mig lite hungrig, som ett mellanmål med kanske någon frukt till!

:)