torsdag 11 november 2010

Redaktionsarbete

Det är faktiskt lite som i filmerna. Redaktionschefen smsar på morgonen och frågar om alla på jobbet vill ha kaffe, sedan kommer hon med en sån här hållare med snygga plastmuggar fyllda med kaffe till alla! "Fin-kaffe" kallar vi det på Blossom Magazine.

Det är fullt ös på praktiken. Jag är så fruktansvärt trött när jag kommer hem så bloggen får lida en hel del nu. Det tar ett tag att ställa om sig från att ha en lektion i veckan på en eftermiddag till att gå upp 05.45 och pendla till Stockholm och komma hem klockan 19.00. Det tar på krafterna! Det blir mycket kaffe om dagarna.

Idag har jag tillsammans med marknadschefen på Blossom hjälpt till att bygga upp montern på Allt för hälsan-mässan som startar imorgon! Vi kommer vara där och sälja prenumerationer till bra pris och massa "goodies". Jag hör mig själv göra mycket reklam just nu ;) Om ni är där så kom och hälsa! (jag kommer ha extremt inte-anna-stil-alls på träningskläderna vi är tvugna att ha). Vita (!) supervida yogabyxor typ, en rosa t-shirts med nån brodyr (ej snygg) och en lila (jag ogillar lila) hoodtröja.

Just ja, jag bloggar lite på Blossom Magazines hemsida för tillfället, i deras redaktionsblogg! Gå in och läs och kommentera :)

Och ja, jag har hälsas på både Blossom och Kayo. Så mysiga båda två! :)

1 kommentar:

Rövis sa...

Vad duktig du är Anna <3